Chodzę, ja chodzę !

by - lutego 12, 2013

Cześć ! Rany znowu tyle mnie tu nie było. Wszystko przez to, że ciągle się coś u mnie dzieje. Dwa tygodnie temu miałam pierwszą imprezkę urodzinową. Na drugi dzień zaczęłam chodzić, a wczoraj wyszły mi dwa kolejne ząbki. Mama ciągle zagląda mi w buzi, a tam nic i nic... No ale są i to najważniejsze.
Miałam problemy ze spaniem, budziłam się w nocy jak nigdy, bo chciałam raczkować i się bawić. Widziałam, że mama zasypia na siedząco, ale energia mnie rozrywała ! Swoją drogą bolą te ząbki jak wychodzą. Ale jak mama przytuli, wyszepce coś do uszka i pogłaszcze to jest całkiem znośnie :)

Jestem dumną posiadaczką pierwszych bucików. Jakie są śliczne i wygodne ! Uczę się w nich chodzić, bo najlepiej mi na boso po domciu. A za oknem pogoda mało sprzyjająca dreptaniu na własnych nóżkach.
Nie mogę doczekać się wiosny, placu zabaw i piaskownicy :) Ach będzie super zabawa !

Debiut tortowy Mamusi
Prezentyyy
Degustacja - konsumpcja :)
Ja w całej okazałości :)

Pewnie zauważyliście jaki mam śliczny kucyk ? :) Ostatnio nawet noszę spineczki. Jejku jakie to fajne takie gadżety dziewczynkowe. Tata kręci nosem jak mama kolejne kupuje, ale gdy mnie zobaczy w nich jest zachwycony i całuje mnie całą. Mówi jak mocno kocha i że jestem jego oczkiem w głowie :)

Zapatrzyłam się w tv.

Dowód na to, że chodzę, raczkuję i rozrabiam :)

Aaaaa. Mam wreszcie szczoteczkę do ząbków. Jaki to genialny wynalazek ! Rewelacja przy ząbkowaniu, a mycie ząbków to frajda i przyjemność. Czego Ci duzi dorośli nie wymyślą no :)



Pozdrawiam Was gorąco kochani. Aaa jeszcze może zechcecie mnie wspomóc w konkursie ?
Proszę o codzienne głosiki tutaj: Bobovita - konkurs




Przeczytaj koniecznie

2 KOMENTARZY

  1. Oooo widzę rajstopki z reserved:)
    torcik mamie wyszedł piękny,a Martynka jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martynka jest przesliczna :)

    OdpowiedzUsuń