Są pierwsze ząbki !

by - grudnia 03, 2012

Ostatnio coś w buzi mi przeszkadzało i jeździłam po tym języczkiem, wyrzucając go i robiąc śmieszne minki. Nikt mi nie chciał powiedzieć co to, bo też nie chciałam się nikomu chwalić.
No ale bystrzacha mama znalazła na mnie sposób bym pokazała i odnalazła dwa pierwsze ząbki :))
Cieszę się z nich bardzo, bo będzie mi się lepiej jadło. A i uśmiech będzie jeszcze piękniejszy w komplecie do oczek hihi. Dodam, że mama może być ze mnie dumna, bo poza marudzeniem nic mi nie dolega przy ząbkowaniu.

Rodzice coś rozmawiają o świętach... Co to takiego ?

Z moją ukochaną psinką :) Tu miałam 8 mies.
Aktualna buźka ma i opisywany języczek. Ząbków tu jeszcze nie było.

Ok, lecę. / Martynka

Przeczytaj koniecznie

1 KOMENTARZY

  1. Ale słodziaczek :) Gratuluję pierwszych ząbków :) I zapraszamy do siebie http://zuziulek.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń