Pyszne muffinki czekoladowe bez jajek

by - lutego 26, 2018

Muffinki zrobiłam spontanicznie w niedzielę, kiedy mróz był za oknem i nie uśmiechało mi się iść do sklepu po coś słodkiego. Dzieci chore i pyk wskoczył mi na instagramie przepis na szybkie muffinki czekoladowe od Magdy. Dzisiaj zrobiłam je ponownie, bo te niedzielne zniknęły szybciej niż je zrobiłam. Jak się okazuje to popularny prosty przepis. Ja jakoś go wcześniej nie znalazłam. Dlatego zapisuję go tu na blogu by służył również Wam. 



MUFFINKI CZEKOLADOWE BEZ JAJEK


SKŁADNIKI NA 12 MUFFINEK:

1,5 szklanki mąki pszennej
3/4 szklanki cukru
1/4 szklanki kakao
1 łyżeczka sody
1/3 łyżeczki soli
1 łyżeczka cukru waniliowego
1/2 szklanki wody
1/2 szklanki jogurtu (może być też jogurt grecki lub maślanka)
1/3 szklanki oleju
kilka kropel olejku np. rumowego lub arakowego

WYKONANIE:

Do miski dodajemy przesianą mąkę i dodajemy wszystkie suche składniki i mieszamy. Następnie dodajemy resztę składników i miksujemy. Pieczemy w 180 stopniach przez 25 min. Gotowe :)




Dajcie znać w komentarzach czy wyszły i czy szybko zniknęły ;) Uwielbiam takie proste i szybkie przepisy. A Ty mamo ?


Przeczytaj koniecznie

6 KOMENTARZY

  1. Maluch w domu2/27/2018

    Ostatnio unikam czekolady, a jak na złość rzucają mi się w oczy same czekoladowe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda Gajewska2/27/2018

    Ale szybki przepis!!!!! :) Zrobię, na pewno zrobię w tym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co czekoladowe! A muffinki chyba najbadziej. Zapisuję przepis! Kacperek widać zachwycony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać jak Wam smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, on to nie potrzebuje obiadu jak są muffiny 😄

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo! Ależ bym wciągnęła taką muffinkę ❤️

    OdpowiedzUsuń