Emocje na ścianie salonu - fotoobraz SaalDigital Polska

by - października 04, 2017

Może Ty też masz puste nie zagospodarowane ściany w swoim mieszkaniu jak ja ? Wiesz ja kto jest na wynajętym - kiedy nie chcesz dziurawić ścian, a chciałabyś poczuć się jak u siebie. W końcu na jakiś czas to dom Twojej rodziny. Pomyślałam o fotoobrazie i emocjach na ścianę naszego salonu.


Fotoobraz na ścianie salonu saaldigital
Złożyłam zamówienie w Saal Digital Polska. Najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że zamówienie obrazu to zaledwie chwila. Najwięcej czasu,  kosztował mnie wybór zdjęcia ;) Wystarczyła aplikacja SaalDigital pobrana ze strony producenta na komputer i całość zamówienia już realizowana była z tego poziomu. Jest też możliwe tworzenie online.

Postawiłam na wspomnienia tego co było i nie wróci. Na emocje, które po dziś dzień łączą moje dzieci. Wybrałam zdjęcie z sesji kiedy to Kacper miał zaledwie 14 dni, a Martyna debiutowała w roli starszej siostry. Zerkam na nich i łza kręci się w oku...


Fotoobraz na ścianie salonu saaldigital

Fotoobraz na ścianie salonu saaldigital


Fotoobraz na ścianie salonu saaldigital

Fotoobraz na ścianie salonu saaldigital


Wybrałam fotoobraz na płótnie artystycznym w wymiarze 40x60. Najbardziej odpowiadał wybranemu zdjęciu i nie obcinał go bezsensownie. Jakość jest naprawdę rewelacyjna, mówię zarówno o jakości wydruku jak i wykonania. Płótno jest naciągane ręcznie na stabilnym krośnie malarskim z prawdziwego drewna i przyczepiane do jego tylnej części. Dzięki temu obraz można od razu powiesić albo postawić na komodzie bez dodatkowego obramowania.

Płótno artystyczne przekonuje imponującą intensywnością farb oraz maksymalną ostrością na naturalnej powierzchni Canvas wysokiej jakości.


  • Płótno Canvas (300 g/m²) o naturalnym kolorze
  • Druk lateksowy HighEnd o rozdzielczości 300 dpi
  • Wysoka intensywność kolorów i maksymalna ostrość
  • Stabilny blejtram z prawdziwego drewna (2 cm)
  • Kliny do naciągnięcia płótna są załączone
Docelowo obraz zawiśnie w naszym salonie nad łóżkiem, ale to dopiero po mini remoncie :) póki co ozdabia regał.

Naprawdę jeśli szukasz fotoobrazu genialnej jakości, polecam SaalDigital. Wszystko na najwyższym profesjonalnym poziomie. Od zamówienia obrazu minęły 4 dni, w tym weekend i przesyłka była już u mnie. Jestem pozytywnie zaskoczona !


Przeczytaj koniecznie

11 KOMENTARZY

  1. Piękna pamiątka na całe życie. Ja przyklejam obrazy taśmą od tesy

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślałam o niej kiedyś, ale jakoś pomysł uciekł ;) Poszukam u siebie czy jest gdzieś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam zdjęcia i mam jeden fotoobraz na płótnie, który jest dla mnie wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! Uwielbiam zdjęcia, uwielbiam obrazy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten obraz <3
    Zgadzam się, że najwięcej czasu zawsze spędza się na wyborze zdjęć czy to do wydrukowania czy do fotokalendarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwia Antkowicz10/04/2017

    Ja jeszcze nie mam fotoobrazu ale dziadkowie maja i wyglada rzeczywiscie genialnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dzieciaczki10/04/2017

    Mam od nich album i jest świetnej jakości, więc jak sądzę z obrazem pewnie jest tak samo. Piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marlena Hryciuk10/04/2017

    Uwielbiam takie osobiste akcenty, tzn. obrazy, fototapety, czy foto obrazy lub puzzle ze zdjęć! My również wynajmujemy mieszkanie,w którym nie za wiele możemy zrobić i nie za bardzo jest gdzie, jednak mamy w planach zrobić podobny foto obraz. To piękna i bezcenna pamiątka. Jednak mam tyle zdjęć i bardzo trudno wybrać mi te jedno, jedyne. Twoje jest prześlicznie. Wspaniale uchwyciłaś moment :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcie i wspaniała pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Marlena ! Moment uchwyciła pani fotograf :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna pamiątka i przede wszystkim piękne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń