Już są !!! Wyniki konkursu 'Ukołysz do snu'

by - lipca 08, 2013

Kochani, jesteśmy zaskoczone ilością Waszych zgłoszeń.
Zdjęcia wyjątkowe, bijące miłością na odległość i beztroskością małego człowieka gdy śpi :)
Dominowali zdecydowanie Tatusiowie z ich pociechami.
Były nawet takie co rozbawiły nas do łez.
Dziękujemy ogromnie wszystkim uczestnikom zabawy !
Dziękujemy za możliwość oglądania Waszych słodziaków.
Wybór był ogromnie ciężki ...
Ale udało się wyłonić zwycięską dziewiątkę po burzliwej dyskusji wraz z mia gioia nella vita.
Nagrody dobrane zostały losowe, biorąc pod uwagę płeć dziecka ;)



Przedstawiam zwycięską dziewiątkę !
(kolejność przypadkowa)

1. Zestaw kokardek: spineczki + opaska + gumeczki w Sówki (dowolnie wybrany kolor) od KOKARDKOWO 


dla

"ja i Córka ;) czytam Jej bajkę, bo bez tego nie zaśnie ;)"


2. Komplet spineczek od Kubazu


dla

"Dotarła do celu po długiej podróży, nikt nie przypuszczał, że to ją tak znuży.
Trzy godziny na mamie przespała, zamiast się pluskać żaba jedna mała"

3. Zestaw chustka i ciumkatka od Mała mama

dla

"Tatuś usypia dzieci... piętrowo :)))"


4. Zestaw z małpką: body + półśpioszki 62 od BEJBOLINO



dla

"Znamy się dwa dni, a ja już Cię kocham ..."
5. Zestaw z małpką: body + półśpioszki 56 od BEJBOLINO



dla

"Ukołysz mnie dzisiaj do snu, dziecinny ukołysz mój strach..."


6. Torebka + zawieszka na smoczek od Birdie



dla

"ciii... my śpimy"


7. Skórzane buciki od Afelo


dla

"Usypiam Kubusia Ja czyli mama - robię to bez porównania,
Biorę go na ręce prędko przytulam do siebie miętko, 
On się błogo we mnie wtula już za chwilę będzie lulać,
Kołysankę cicho nucę na pewno go nie zanudzę,
On już oczka swe zamyka sen go już całego przenika,
Biega we śnie w trawie ja go już do łóżka wnet odstawie,
Przytula się do podusi choć wie że najlepiej u mamusi."


8. Szałowy różowy komin od SZare-BAM



dla

"Głaszczę po brzuszku Cię mój maluszku..."
oraz
9. Herbaciana Nutka od Mali Melomani


dla

"Kapelusznik i mama kangurzyca, czyli usypianie Panny Pospieszalskiej :)"




Zwycięzcom GRATULUJEMY !!! ;-)
Prosimy o kontakt mailowy na blogowy.konkurs@op.pl
z maila z którego wysyłaliście zgłoszenie konkursowe
wraz z danymi do wysyłki nagrody.
Czekamy 48h.





Przeczytaj koniecznie

6 KOMENTARZY

  1. Luizka7/08/2013

    Normalnie się wzruszyłam...tymi pięknymi zdjęciami i opisami do nich , ach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7/09/2013

    cudne !! gratuluję ale ile tatusiów super super !!

    OdpowiedzUsuń
  3. tatusiowie w usypianiu są niepokonani :P

    Trzeba przyznać że zdjęcia super GRATULACJE.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała galeria, pełna ciepła i Tatków! ;)

    OdpowiedzUsuń