Niesprawiedliwość. O cudzie, którego mogę doświadczać.

by - lipca 08, 2013

Jak zacząć ? Kiedy w gardle gula, a na policzkach tona łez.
I żal i gorycz, że życie takie cholernie niesprawiedliwe.
Karze niewinnych ludzi, tych co miłością chcieli obdarować.
Tych co pragnęli ponad wszystko i kochali od najmniejszej maleńkości.

Jak się wyzbierać, jak to przeżyć ?
Jak można ich wspierać kiedy trwają w bólu....
Co mówić, co czynić...

... po stracie dziecka.
Drugiego dziecka.
Tuż po narodzinach.

Życie jest NIESPRAWIEDLIWE !!!
Doceniam ogromnie to, że mam swój największy Skarb - DZIECKO.
Moim marzeniem jest, by wszyscy Ci którzy pragną je mieć...
By mogli być rodzicami.
Mamą.
Tatą.

By nikt nie musiał przeżywać śmierci własnego dziecka.
By świat był sprawiedliwy.

Zapominamy w tej gonitwie... w codzienności...
Podczas zakupów... czy oglądając tv...
Będąc w pracy... klnąc na wszystko i wszystkich...
O cudzie, którego mamy możliwość doświadczać.
Być RODZICEM.
Być MAMĄ.
Być TATĄ.

DZIĘKUJĘ.
... że mogę doświadczać.
Kochać.

___________________

[*] [*] dla Waszych Aniołków K. i B.
:(((((




Przeczytaj koniecznie

12 KOMENTARZY

  1. Też niedawno płakałam z powodu kolejnego nieszczęścia znajomych. Ech cholernie niesprawiedliwe....

    OdpowiedzUsuń
  2. :(( za wieel jest tych nieszczesc ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  3. to i dla mojego aniołeczka i wszystkich innych mam dzieci które na nas czekają - już tam :(
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi przykro :( Tak nie powinno być, dzieci nie powinny odchodzić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... nie ta kolej :(
      A jednak odchodzą najmniejsi nawet.

      Usuń
  5. La Mamma7/11/2013

    Czytając to nie umiałam powstrzymać łez. Kilka lat temu odszedl moj siostrzeniec. Mialam wtedy 9 lat. Pamietam jak bardzo plakalam kiedy widzualam jego biala trumienke. Nie dane mi bylo jego zobaczyc. Dzieci sa skarbem,ktorego nikt nie powinien nam odbierac.
    Przykro mi.

    OdpowiedzUsuń