Nowość: Pieluchy Tesco Loves Baby - sprawdzamy rozmiar 4+

by - listopada 18, 2013

Jeśli chodzi o pieluchy, to niemalże od pierwszych dni były z nami biedronkowe DADA. Może zużyliśmy jedno opakowanie Pampres Baby Care, które beznadziejnie przemakały i wilgoć przenosiły na ubranka. Stąd skoro biedronkowe przypadły do gustu bardzo, było nam tam po drodze, bo i Bebiko tam kupujemy w większych opakowaniach po dziś dzień.

Wiem, że wśród mam stale odbywało się poszukiwanie tańszych, a równie dobrych pieluch. No bo nie każdy nadszarpnie kieszeń by używac stale Pampers Active Baby. My jednak długi czas, bo gdzieś aż do miesiąca temu byliśmy wierni biedronkowej DADA. Aż tu nagle po wyjęciu pieluszki z nowej paczki wydała się nieco inna. Mało spostrzegwacza, zagoniona  mama mogłaby niezauważyć różnicy. Różniły się rzepy kolorem i materiałem mniej przyjemnym. No i najważniejsze - wkład z granulatem jakiś dziwny szorstki, wyczuwalny pod alcami. Niby jednak nic, ale wzbudziło to moją czujność.

Gdy po 15 minutach od założenia Martynie pieluchy, dostrzegłam zbite grudy zwisające po kolana zwątpiłam ! No bo jak to tak, jak zawsze nawet nocą DADA u nas dawała rady i zachowywała pupkę suchą z dala od jakichkolwiek wilgoci ! Może to jakieś felerne opakowanie ? Niestety, kolejne było takie również. Dodatkowo naszły mnie słuchy, że po jednej pieluszce uczulenie jak ta lala a nigdy dotąd takiej reakcji nie miały z daną pupą ! Zawiodłam się i zaczęłam dopiero wtedy poszukiwania naszych innych najlepszych pieluch.

Wtedy za radą mamusiek z forum facebookowego, kupiłam w Rossmanie pieluchy BabyDream Fun&Fit 4+. Gładkie białe, mięciutkie pieluszki. Dawały radę za równo za dnia jak i w nocy. Fajnie się dopasowywują do ciała dziecka, poprzez dodatkową gumeczkę z tyłu. A jeszcze jak wraz z kartą Rossnę okazało się, że do końca roku zamiast 28,99zł kosztują 24,99zł to już w ogóle przypadły do naszego gustu i stałyśmy sie im wierne.

tesco loves baby 4+ pieluchy nowość


Aż tu gdzieś ostatnio u Sroczki, przebłysnęło mi info o nowych chusteczkach w Tesco, które mają fajny skład. A w miniony weekend kolejne info od szwagierki, że w Tesco są fajne nowe pieluchy za nie dużą cenę i podobne do tych "starych" DADA. Są nimi Tesco Loves Baby.


Przy okazji kolejnych zakupów w Tesco zerknęłam na dział z pieluchami. Tam już widać matki testerki szalały, sądząc po wyjętych sztukach pieluszek luźno latających. Fajnie, bo mogłam je wymacać, a później zdecydować się na zakup.

Dostępne były MEGA PACK za 28,99zł (trafiliśmy na promocję płacąc 24zł) oraz JUMBO PACK za ponad 40zł. Zdecydowaliśmy się na standardową paczuchę w rozmiarze 4+, a w niej 50sztuk.


Teraz czas na wrażenia.
Są rewelacyjne ! Fajne miłe i przyjemne plus uroczy nadruk sówki na każdej pieluszce. Bardzo podobne do DADA przed zmianami, ale jednak coś w nich jest bardziej na plus. Fajnie dopasowane do ciała, jednocześnie wchłaniające całą wilgoć zostawiając pupę suchą.
Szczerze znudziły się nam już te hipopotamy, a sówki sa fajną alternatywą :)

Wyszeprałam po jednej sztuce każdej pieluszki i tak oto proszę są do wglądu:

tesco loves baby 4+ pieluchy nowość

tesco loves baby 4+ pieluchy nowość


Bardzo fajnie, że kolejne markety mają swoje fajne produkty, przyjazne dziecku ale i kieszeni rodzica.
Także jeśli macie Tesco po ręką polecam pieluszki. U nas sprawdzają się w codziennych wariacjach Martyśki, jak i w nocy.

Od wczoraj mamy dwie alternatywy fajnych i nie drogich pieluszek :)
Może na dniach przyjrzę się chusteczkom z tej serii, bo wypadły w testach bardzo dobrze u Sroki. Choć biedronkowe Fitti są naszymi naj póki co.

Przeczytaj koniecznie

21 KOMENTARZY

  1. Ja się skusiłam ostatnio na pieluchy z Intermarche... Może nie tragedia, ale po kilku kroplach moczu śmierdzą! Niesamowicie mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11/18/2013

    Też zauważyłam ze w Dadzie rzepy teraz są ciemniejsze. Aczkolwiek rzadnych granulek nie mamy w naszych trojkach. Mam nadzieje ze nie będzie ich w kolejnych pieluchach. Smrodku też nie czuje.
    fajnie ze macie swoje kolejne naj. Oby bez rozczarowań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11/18/2013

    Biedronkowe chusteczki zepsuly się ostatnio są. Jakieś suche

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas najlepiej sprawdzają się Dada. Pampers okazał się tragiczny a fun&fit powodował alergiczne reakcje u maluchów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11/19/2013

    Biedronkowe miałam...i szybko mało wchłaniają. Najlepsze firmy Pampers.

    OdpowiedzUsuń
  6. My poki co w dadzie zadnuch zmian nie zauwazylismy,ale chetnie sprawdze inne pieluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My poki co w dadzie zadnuch zmian nie zauwazylismy,ale chetnie sprawdze inne pieluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My używamy DADA odkąd urodził się nasz synek,przy córce kupowałam tylko pampersy,ale za radą znajomych mam,które obiecywały że DADA wcale jakością nie odbiegają od pampersów to przy synku przestawiliśmy się na nie,oraz na HUGGIES które czasami też można kupić w Biedronce za moim zdaniem bardzo dobrą i przystępną cenę.Dada do niedawna były moim faworytem,ale też ostatnio zauważyłam że coś jest nie tak,są zdecydowanie inne,dlatego cieszę się że natknęłam się na Twojego bloga,a zwłaszcza ten wpis,bo już myślałam że mi dziecko podmienili;) Nie wiem czy odparzenia mojego synka,który nigdy ich nie miał,a teraz własnie odkąd zauważyłam że te pampersy są jakby inne,mają coś z tym wspólnego?Do Tesco mam kawałek,ale na pewno się przejadę,zakupię i wypróbuję te pampersy które polecasz,jak i również muszę się rozejrzeć za Huggies,bo sprawdzają się świetni.A co do chusteczek,też odkąd pojawiły się Fitti,to są one naszym faworytem wśród chusteczek. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12/18/2013

    przy pierwszym synku używałam tylko Pampersa, przy drugim używałam już Pampersa ale odważyłam się na zakup Dada. jak dla mnie rewelacyjne, niczym nie różniły się od Pampersa. potem przestało mi się chcieć chodzić dosyć daleko do Biedronki i skusiłam się na Tesco Loves Baby w promocyjnej cenie 21,99 i... to dopiero był strzał w dziesiątkę:-) jestem mega zadowolona z tych pieluch! market Tesco mam "pod nosem" więc kilometrów za Biedronką robić nie muszę, a do tego Tesco ma w standardzie rozmiar 4+ czego już Biedronka nie ma. ogólnie Dada i Loves Baby są świetne i kosztują dużo mniej od niczym różniących się Pampersów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :) miło, że trafiłam na taki fajny opis. U nas niestety DADA nie sprawdza sie na początku jak i przy synku ajk i teraz przy 3-miesięcznej córeczce. Rossmańskie pieluchy również bee przy obojgu . Synek na DADACH był bardzo odparzony musieliśmy wrócić na Pampersy. Dopiero przy rozmiarze 4 znowu spróbowaliśmy, ale znowu było nie tak, Dopiero na 5 było ok, ale to i tak może niecałe dwa opakowania zużyliśmy bo wychodził z pieluch. Córeczka po dwóch dniach na DADACH dostała odparzeń :/ biedna aż płakała. Musieliśmy wietrzyć i smarować. Niby poprawiły się pieluchy DADA, ale niestety nie sa dla naszych dzieciaczków. Ale Tesco mamy blisko więc myślę, ze przetestujemy te pieluchy :) może te okażą się tańszym strzałem w dziesiątkę :) pozdrawiam wszystkie mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czesc Olu :) ja za jakis czas wybieram sie z moja mala na prawie 6 tygodni do Polski i wlasnie zastanawialam sie nad pieluchami. Podobnie jak ty odkad Amy sie urodzila zuzylam jedna paczke Pampers i dowiedzialam sie o tanszych i dobrych pieluchach ktore tutaj w szkocji mozna kupic w Aldiku. Wyslalam juz moja mame do polskiego Aldika zeby sprawdzila czy sa nasze pieluchy niestety nie ma :( takze stwierdzialam ze w czasie naszego pobytu bedziemy uzywac Pampers az do przeczytania Twojego wpisu teraz wysle moja mame do Tesco zeby zrobila nam male zapasy na nasz przyjazd :) a ja przechodze do nastepnego wpisu moze dowiem sie czegos wiecej (super blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko, pieluszki Baby Dream Fun&Fit są rewelacyjne. Używamy ich stale. Rossmanna wybudowali bliziutko, więc na spacerek będziesz mogła się po nie przejść. No i liczę na poznanie Amy i wyściskanie Ciebie ! :)

      Usuń
    2. No pewnie ze sie spotkamy ja tez bardzo chetnie Martynke poznam :) tym razem bede w Polsce od 9 marca do 26 kwietnia takze napewno wybierzemy sie na spacerek :)

      Usuń
  12. Jestem na etapie testowania 4+ i póki co odparzeń brak- a martwiłam czy książęca pupa Mai nie ucierpi na tej zmianie. Dady się nie sprawdziły, tylko pampers był oki. Ale rozmiarówka mnie troszkę zaskoczyła. Kupiłam 4+ sugerując się wagą z opakowania (córcia waży 12,5kg), ale są jakby ciasne. A że jest akurat promocja w tesco to zakupię 5 i zobaczę czy dalej będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy3/22/2014

    chusteczki a nie husteczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy4/25/2014

    hej przy córeczce kupiłam pieluszki dada na wypróbowanie niestety córcia miała odparzenia i powróciliśmy do pampersów od hagisów też odparzała się jej pupka przy synku od razu kupowałam pampersy od innych miał odparzona pupke , ale może skusze się na te z tesco

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy5/05/2014

    używam pieluch tesco od 3 miesięcy i jestem mega zadowolona - nie ma odparzeń i świetnie chłoną

    OdpowiedzUsuń
  16. Synek ma 13 miesiecy i uzywalismy na poczatku Pampersow.Pozniej przeszlam na tansze DADa z Biedronki,ale własnie zaczelam wyczuwac drapiące granulki,wedlug mnie były bardzo ostre.Do niedawna kupowałam wiec BabyDream z Rossmana ale chyba zmienili skład,bo po wielu miesiacach dostal uczulenia.Od dzisiaj testuje pieluszki z TESCO loves.

    OdpowiedzUsuń
  17. igielka7/04/2015

    kupiłam bo mają tyle pozytywnych opinii i totalna klapa :(
    rozmiar 4+ ledwo mogę zapiąć na synku, który normalnie nosi rozmiar 4.
    Rozmiar 4+ jest według opakowania do 20 kg, wtedy to chyba na pół tyłeczka można tą pieluchę założyć.
    Mniej chłonne i po napełnieniu robi się wręcz wielka wisząca kula z wkładu w środku.
    Wizualnie muszę przyznać są całkiem ok.
    Jak na razie u nas najlepszy zamiennik pampersa to pieluszki life z super pharm
    - wygląd, chłonność i rozmiar jak oryginalne Pampersy szkoda tylko, że ciężko dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też przetestowałam milion pieluszek dada miała pozytywne opinie i je kupowałam ale okazały się grube jak na moje gusta...Teraz mój synek ma 2 latka i kupuje tylko pieluszki w tesco loves baby 4 są extra cienkie i ani razu nie przemokły i te śliczne kolorowe ilustrację mój synek je uwielbia!

    OdpowiedzUsuń
  19. a i dodam jeszcze że w tesco za 40szt pieluszek płące 29,99zl mega cena 10 mam tak jak by gratis:) nigdy więcej nie zmienie na rzadne inne!

    OdpowiedzUsuń