Wyjątkowa praca Matki

by - listopada 12, 2013

Wycieranie zakatarzonego noska.
Przytulanie gdy jest źle.
Okrywanie kocykiem, gdy usnęło nieoczekiwanie.
Przygotowanie kanapek z żółtym serkiem oraz kakao.
Wspólne oglądanie ulubionej bajki.
Wyczekiwanie w oknie na tatę.
Zabawy w najwyższą wieżę klockami.
Kreatywne i szalone zabawy.
Czesanie kucyków.
Wspólne gotowanie, rozwieszanie prania, mycie pogłóg, ścieranie kurzów.
Mycie ząbków, czy wiązanie sznrówek.
Wiązanie szalika...

To praca MATKI.
Jesteśmy niezastąpione i JEDYNE w swoim rodzaju dla własnego dziecka.
Powstał filmiki 2,5 minutowy ukazjący naszą codzienną pracę.
Obejrzałam go ze łzami w oczach i z uśmiechem na twarzy jednocześnie.
Jestem WYJĄTKOWA.

Wy też !


Przeczytaj koniecznie

8 KOMENTARZY

  1. Przed chwilą dodałam go u siebie na fb :) wzruszył mnie ten filmik ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11/12/2013

    ja uwielbiam nasze wspólne rozwieszanie prania :)
    Blankowa MAtka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film cudny i taki prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten film :) I jak już człowiek pada przygnieciony codziennością, warto go sobie przypomnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny!!! Udostępniłam, niech idzie w świat - ja go widziałam po raz pierwszy..

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne...ale macierzyństwo jest najlepszą rzeczą na świecie ;)

    OdpowiedzUsuń