Odliczam i kipię szczęściem :)

by - kwietnia 17, 2015

odliczam


Czas upływał i nadal nic. Marzenia gdzieś zawisły, myśli starały się skupiać na czymś innym. Szukałam sposobu na to by się zrealizować i poczuć lepiej, kobieco. Kiedy cykl treningowy zagościł na laptopie, a sam Shaun T na mnie czekał, szafa zaczęła gromadzić sportowe ciuchy, myśli krążyły wokół celu wiosennego którym miało być bieganie... Wszystko pękło w jednej nieoczekiwanej chwili.


Pewną receptą chyba jest to, że jak czegoś bardzo bardzo chcesz... czasem warto odpuścić.

Reperowanie mojej sylwetki muszę odłożyć w czasie. Bo niedługo znowu będziemy częściej czuwać niż się wysypiać. Bo niedługo będzie jeszcze jeden ktoś, z cudownym uśmiechem, wielkimi oczami. Martyśka poza rodzicami i psiną będzie miała jeszcze kogoś więcej do kochania.

Tłumaczę więc moją nieobecność tutaj, niechęć do ślęczenia późnymi wieczorami przy laptopie. Tłumaczę moje grymasy, ekspresowe kładzenie się do łóżka i uciekające oko za dnia. O tym jak drażni mnie zapach gotującego się mięsa nie wpominam ;)

Doświadczam ponownie cudu. Rośnie we mnie, a wraz z nim moja miłość. Znowu odliczam dzień za dniem, tydzień za tygodniem... aż do dnia kiedy...

Będę Mamą :)


... i kipię szczęściem !

Przeczytaj koniecznie

28 KOMENTARZY

  1. what? i Ja nic o tym nie wiem!!!!!! GRATULACJE :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie o tym Cudzie <3 piszesz bo mnie juz tak jezior swedział, że nie masz pojęcia 😄😄😄😄
    Publiczne gratulacje!!!!!!😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie umiałam dusić tego w sobie, kiedy tyle szczęścia we mnie kipi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaaaaa gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. edek i my4/17/2015

    Gratulacje Moja Droga !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania Korzeniecka-Klisz4/18/2015

    wielkie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A Gratulacje!!!! Klasyczna fasolka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raz jeszcze gratulacje!!!! Warto odłożyć w czasie reperowanie sylwetki z takiego powodu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaa! gratulacje Kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. elenka4/20/2015

    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aleksandra4/20/2015

    Ach, jakie to piękne! <3 Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasycznie wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nadrobię ze zdwojoną siłą :) I promise !

    OdpowiedzUsuń
  16. superrr!!! gratulacje!! Martynka już wie?

    OdpowiedzUsuń
  17. wie :) i bardzo się cieszy

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie napisane :) Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bobobebe4/21/2015

    Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje, pięknie przybrałaś słowami swój stan :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mirka C4/28/2015

    małpiszon!!! :P GRATULEJSZYN ogromny , cieszę się razem z WAMI <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Aurinko5/15/2015

    Przepraszam, że dopiero teraz. Mialam jakieś problemy z disqous. :/
    Moje gratulacje! Super, że rodzinka się powiększa. Pamietam, ze jakiś czas temu o tym wspominalas, że chcialabys... Rosniejcie zdrowo :) spokoju przede wszystkom! :*

    OdpowiedzUsuń