Blogi Zbliżają Mamy - Płock vol. 3

by - kwietnia 08, 2015

Płocku... tyle czekania na ten wyjazd, a teraz zostały tylko wspomnienia i zdjęcia. Troszkę kilometrów pokonaliśmy, pobudka o 3.00 w nocy, zaspane twarze... ale chciało mi się. Jechać kawał drogi by spotkać się z mamami, które na południu raczej nie goszczą się na spotkaniach mam.


Jak zwykle szkoda, że luźnego czasu na swobodną rozmowę niewiele. Czas nie działał wcale na korzyść, tylko pędził jak oszalały. Ale trzeba było brać całą sobą to nad czym tyle czasu pracowały Asia & Ilona, by zorganizować trzecią edycję Blogi Zbliżają Mamy w Płocku w Hotelu Herman.





Fajnie jest uczcić internetową znajomość poprzez spotkanie twarzą w twarz. Wszystko wtedy nabiera kształtu i staje się namacalne. Buzie zwykle oglądane na fotografiach, realnie nieco inne ale bardziej prawdziwe. To taka kropka nad i w tym całym blogowaniu.

Przywitały nas uśmiechnięte twarze, nieco może stremowane, ale co się dziwić skoro mnie samej ręce drżały jak przed maturą :D
Zaczęliśmy od Zachęć swoje dziecko do mycia zębów i praktyki w prawidłowym myciu ząbków na ogromnej szczęce. O coachingu rodzicielskim opowiadała pani Monika z MyHarmony, a niebanalne profilaktyczne kapckie zaprezentowała pani Ania z Slippers Family. Printu z rąk pani Kasi osobiście wręczyło nam kawał wspomnień w fotoksiążkach, a dzieci rozkoszowały się dekorowaniem własnoręcznym goferków. Wszystko przypieczętował ogromniasty tort, który przegapiłam :D W między czasie dzięki kosmetykiDLA, każdy miał możliwość sprawdzenia jaki jest stan naszej skóry, czy zmarszki idą wraz z naszym wiekiem, czy nasza młodość jednak je wyprzedza. Udało mi się wygrać kosmetyk dobrany specjalnie do mojej cery, młodej ale mocno przesuszonej. Taki ot efekt kaloryferów najwyraźniej.

















Martyna przeszczęśliwa dzięki blogerskim dzieciakom, kolorowankom i naklejkom od Pokoloruj nude. Wyjątkowo upatrzyła sobie Nadię od Wioli i wspomina ją ze szczerym uśmiechem na buzi :)

Choć może taką gromadkę mam, ich połówek i dzieci było momentami ciężko ogarnąć. Choć chaos czasem dominował i wyprowadzał z równowagi powodując wypieki na policzkach. Myślę, że warto spotkać się w szerokim gronie i czerpać wiedzę. Wiedzę z wykładów, dobroci które na nas czekały, ale i tą z relacji ludzkich.

Niesamowite jest też to, że zdarzenia z przeszłości mają swój ciąg i pewne podsumowanie właśnie w Płocku. Poznałam osobiście Mirkę, którą znam jeszcze z czasów początków ciąży. Pisałyśmy na mamusiowym forum... i tak sobie ta nasza znajomość trwa i trwa. Coś wspaniałego !

Po raz kolejny powtórzę, że warto uczestniczyć w takich spotkaniach, nawet jeśli dzieje się to kosztem pobudki o 3:00 w nocy :)


Nasze upominki:

wieża Djeco od Kropka-Zabawki


Kosmetyki Bourjours



Kosmetyki Oillan



Spineczka Mamine Skarby


Breloczek Koralikova



Kapcie Attipas


Drewniane cuda Rameczka.com

Próbki Triderm dla dzieci


moja wygrana dopasowana do mojej skóy od kosmetyki DLA


Pampers


Miasto Płock


Breloczek Tutu Love


Kosmetyki PAT & RUB


Kamizelka TOPGAL



Fotoksiążka od Printu




Komplecik od Honsiu Monsiu


Baby Design




Podziękowania dla:




Przeczytaj koniecznie

13 KOMENTARZY

  1. Karolina Matyjaszczyk4/08/2015

    Miło było Cię poznać ( następnym razem ostrzegaj o fotce ) :D Chustka od Ciebie piękna ;) A co do spotkań na południu to ja niby mam blisko, ale o żadnym nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz, ale fotki niekontrolowane :D
    A spotkania są, np, Sosnowiec w sierpniu :P i Oświęcim ale nie wiem kiedy :)
    Fajnie było poznać, oby częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno coś jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciesze się, że mogłam Cię poznać :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mirka C4/09/2015

    też Cię kofam i już tęsknię :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło było :) Do następnego !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Szkoda, że w mojej okolicy nie ma nic takiego fajnego.

    OdpowiedzUsuń