Ważni ludzie

by - października 13, 2013

Matki to wiedzą, że po urodzeniu dziecka wiele spraw w okół przybiera inne znaczenie.

Zmienia się tryb życia, codzienności, otoczenie... no więc i ludzie.
Przybywają, odchodzą.
Lepsi, gorsi.
Znajomi, przyjaciele.
Wypowiadają się o nas niekoniecznie w pochlebnych słowach. Często krytykując, by samemu czerpać z tego satysfakcję.

Weekend minął ekspresowo, ale i intensywnie już od samego piątku. Jestem pozytwnie zmęczona, a jednocześnie naładowana uśmiechem, życzliwością, szczerością, towarzystwem.
Wieczór. Usiadłam na sofie, z gorącą herbatą w dłoniach przed tv.
Myśli zawiesiłam zupełnie gdzieś indziej niż treści przewijające się na ekranie.

weheartit.com


Jestem szczęśliwa, że mam tuż obok siebie ważnych ludzi.
Przede wszystkim córę i mężula.
Ale i przyjaciół.
Ilość nie powala. Ale nie o ilość tu chodzi, prawda ?

Dziękuję :)

Przeczytaj koniecznie

9 KOMENTARZY

  1. Dokładnie- nie ilość ale jakość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Mam podobne zdanie - nie liczy się ilość ale jakość :)

      Usuń
  2. Ci krytykujący to w większości zwyczajni zazdrośnicy. Życie i kolejne etapy życiowe weryfikują listę przyjaciół i bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, tłumy męczą

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko jakosc sie liczy:) nawet 1 przyjaciel lepszy niz zgraja obgadywaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że nie o ilość tu chodzi, liczy się przecież jakość ;) Wokół nas też nie ma "tłumów", są najbliżsi, na których można zawsze liczyć

    OdpowiedzUsuń
  6. Ci najważniejsi zawsze przy nas będą :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze by Tobie było dobrze z tym, co masz i z kim spędzasz czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. 'życzliwi' komentujący nie swoją rzeczywistość zawsze się znajdą... uciec się nie da. Dobrze, kiedy da się otoczyć kokonem towarzystwa wyższej jakości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń