Lego BrickHeadz - kreatywny zestaw klocków do tworzenia portretów

by - sierpnia 15, 2018

Nigdy wcześniej nie słyszałam o klockach Lego BrickHeadz. Dopiero podczas See Bloggers Łódź, kiedy wzięłam udział w konkursie na stworzenie własnej podobizny z klocków przekonałam się co to właściwie za klocki. Podobiznę udało mi się ułożyć, a moją wygraną - zestaw klocków przywiozłam do domu dla dzieciaków.


lego brick headz



Lego BrickHeadz rekomendowane są dla dzieci z kategorii wiekowej +10. Ale od razu mówię, że z maleńką moją pomocą na początku moja 6 latka sobie znakomicie daje radę. Obecnie tworzy całkowicie sama :)

Dzięki temu zestawowi, jeśli tyko uruchomisz wyobraźnie możesz tworzyć podobizny twoich przyjaciół oraz rodziny ! Fantastycznie, prawda ?

Układanie wciąga, a to jak długo będziesz układać zależy co sobie wymyśliłaś za postać.
Są różne możliwości wyboru ubrania, koloru skóry, koloru włosów czy fryzury. Ty decydujesz czy budujesz dziewczęcą czy chłopięcą postać. Właściwie nic nie stoi na przeszkodzie w ułożeniu czegokolwiek jeśli poddasz się własnej kreatywności i... nie zabraknie Ci klocków :)

Są dodatkowe akcesoria jak różdżka, deska surfingowa, okulary, aparat i są też naklejki, które mogą pomóc w personalizacji postaci.



Początkowo warto korzystać z instrukcji, (to też fajna nauka matematyki) a później szalej i twórz co tylko ci się zamarzy.

Zestaw świetny, rozwijający i pochłaniający fajnie czas. Polecić mogę śmiało jako prezent zarówno dla dziewczyny jak i chłopca. Budżetowo na tę chwilę można ten zestaw trafić za ok. 115zł. Także za całkiem przyzwoite pieniądze można mieć świetny i niebanalny zestaw klocków dla swojej pociechy.

Jak widzisz moją córkę wciągnęły maksymalnie, mnie również... zdarzyło się przypalić obiad ;)


Lego birck headz



Lego birck headz





Zestaw zawiera 708 elementów, z czego śmiało ułożysz dwie postacie. Zestaw można rozbudować o mniejsze zestawy z postaciami np. Elsy, Arielki czy Batmana.

To jak ? Myślę, że śmiało możesz wpisać te klocki na listę prezentową. Mam rację ?


Przeczytaj koniecznie

0 KOMENTARZY